Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Rosie-Marie Lindegren - 9 augusti 2010 14:03

  Bjuder er på en Bild av de små liven.  

  Mer bilder på var och en kommer senare


Vid intresse går det jätte bra att maila till


bearclawskennel@gmail.com


Nos pussar på er  


Av Rosie-Marie Lindegren - 9 augusti 2010 09:01

  Yayas valpar är 2dagar gamla nu och hon är jätte duktig med dem. ÄN så länge mår alla 7valpar jätte bra de gör som valpar skall göra äter skiter kissa och sover. Yaya hon som många andra tikar vill knappt gå ut och kissa så man får verkligen säga ifrån och hon vill att jag skall följa med henne ut. Vilket jag gärna gör bara hon gör ifrån sig av sina behov. Ska se om jag hinner med så ska jag lägga in lite foto på de små liven.  


De andra hundarna tycker det är lite konstigt när det piper ifrån hundrummet. Så ibland har även de legat och gnällt inne i köket man kan inget annat att bli lite tokig hihi. Men det fungera bra annars vilket är skönt.



Det är lilla Saga som är lite busig som hoppar upp på diskbänken och ta det hon kommer åt, sen ska ju alt bitas i sänder så man knappt vet vad det är när man ser det. Detta kan visst och sant göra mig rätt arg för ibland så kan man glömma något som man inte absolut inte vill ha sänder men då kan det vara försent.


Ha det gott Nospussar på er

Ovido - Quiz & Flashcards